Komentowana treść: Jon Hare - wywiad
[#1] Re: Jon Hare - wywiad
dobre! :)
szkoda tylko ze nie wspomniałeś o dzisiejszej scenie SWOSowej, tej swiatowej, jak i tej polskiej
[#2] Re: Jon Hare - wywiad
Kamil Nieścioruk? He, kopę lat! Jeden z odcinków Człowieka Pudełko powstał wg jego pomysłu.
[#3] Re: Jon Hare - wywiad

@Mir3k, post #1

Przecież wspomniał.

Bardzo ciekawa postać, bardzo ciekawy wywiad. Wielkie dzięki. :)
[#4] Re: Jon Hare - wywiad
Brakuje pytań o remake Cannon Fodder.
[#5] Re: Jon Hare - wywiad

@GumBoy, post #4

Być może uda się załatwić suplement do wywiadu :) z pytaniami od wszystkich na ppa.

PopoCop: tak, to ja! Przyznaję się...
[#6] Re: Jon Hare - wywiad
Ło! Zasiadam do czytania.
[#7] Re: Jon Hare - wywiad

@GumBoy, post #4

Pewnie nic z tego. Widzisz jakie gosciu ma podejscie do ponownego wykorzystywania zrealizowanych juz pomyslow. Nawet wlasnych pomyslow. Nie pozostaje nic innego jak "pozyczyc" sobie ich pomysl, ubrac w inny klimat, rozbudowac i kosic kase. Przeciez nikt nie opatentowal tego typu gier.
[#8] Re: Jon Hare - wywiad
Przy całym szacunku dla Jona jako jednego z najlepszych i najważniejszych developerów w czasach Amigi - ale jego produkcje z ostatniego dziesięciolecia stoją na bardzo, bardzo, bardzo niskim poziomie. Zarówno te konsolowe (Mike Tyson Heavyweight Boxing), pecetowe (Sensible Soccer '98, 2006) jak i "komórkowe". W którymś momencie (zdaje się, że po wpadce z Sensible Soccer 2006) Codemasters podziękowali mu za współpracę, anulując jednocześnie PSPową wersję Cannon Fodder (warto pamiętać, że kilkanaście miesięcy wcześniej Codemasters skasowali Cannon Fodder 3 na PS2 - były to dwie różne gry).
Z kolei Nikitova Games, firma w której obecnie pracuje Jon, to firma działająca w segmencie "value" - zajmując się produkcją gier stricte niskobudżetowych, bez żadnych aspiracji. Jak na razie jedynym wydanym przez nich tytułem jest "Showtime Championship Boxing" na Nintendo DS, gra oceniana na 2,5/10 przez GameSpot i na 35% przez IGN. Ale wszedłem na stronę Nikitova Games - być może kogoś zainteresuje informacja o tej produkcji - http://www.nikitovagames.com/project_4.php - którą sam Jon określa jako jego "pierwszą w pełni oryginalną grę od lat 90tych".

Screeny z wersji na PSP - http://pspupdates.qj.net/More-Cannon-Fodder-Screens/pg/49/aid/63701
Parę ujęć z tworzonego Cannon Fodder 3 (PS2) można zobaczyć tutaj - http://video.google.com/videoplay?docid=5966443700216658807


[#9] Re: Jon Hare - wywiad

@MDW, post #7

Ale ta gra była już w zapowiedziach i screeny też publikowane były.

Właśnie spod stajni Codemasters, na PSP miała się ukazać.

Ostatnia edycja: 13.06.08 18:17:41
[#10] Re: Jon Hare - wywiad
Świetny wywiad, przeczytałem z dużą przyjemnością.
Naprawdę dobra robota, gratuluję! :)
[#11] Re: Jon Hare - wywiad

@Biter, post #10

Dziękuję. Postaram się na tym nie poprzestać, ale przy następnym już
się "upublicznie" i wrzucę na forum informację, że szykuję i proszę o
pytania...
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem